Administrarea dosarelor de personal

  • Intocmirea dosarelor de personal;
  • Actualizarea dosarelor de personal in functie de modificarile aparute;
  • Intocmirea contractelor individuale de munca;
  • Intocmirea fiselor de post;
  • Intocmirea actelor aditionale la contractelor de munca;
  • Intocmirea deciziilor colective de majorare salariu, in cazul contractelor cu salariu minim;
  • Intocmirea minutelor de informare;
  • Intocmirea adeverintelor de venit anuale si la cererea salariatului;
  • Intocmirea adeverintelor pentru medicul de familie;
  • Consultanta in vederea intocmirii regulamentului de ordine interioara;

 

Salarizare

  • Intocmirea statelor de plata;
  • Intocmirea fluturasilor de plata a salariilor;
  • Intocmirea fisei colective de prezenta in conformitate cu condica de prezenta pusa la dispozitie;
  • Intocmirea listei de contributii lunare;
  • Intocmirea si depunerea declaratiei 112;
 

Prelucrare REVISAL

  • Intocmirea si depunerea adresei de completare a revisalului;
  • Inregistrarea contractelor individuale de munca in REVISAL;
  • Inregistrarea modificarilor aduse contractelor individuale de munca in REVISAL;
  • Inregistrarea incetarii contractelor de munca in registrul electronic de evidenta.

 


Vrei o oferta de pret personalizata ?

Da-ne mai multe detalii pentru a face un calcul corect.

Cere oferta

Ce oferim:

|Servicii complete de contabilitate

|Supravegherea contabilitatii

|Servicii de resurse umane

|Servicii juridice

|Consultanta 

|Expertiza contabila

|Constituiri societati

|Refacerea evidentei contabile

|Relatia cu institutiile statului

|Certificari bilanturi

|Analizarea si reglarea fisei fiscale ANAF

 

Avantaje:

|O echipa de profesionisti lucreaza pentru tine

|Esti la curent cu ultimele noutati legislative

|Controalele nu vor mai fii o problema, noi iti oferim asistenta

|Ai mai mult timp pentru afacerea ta 

|Dispar o parte din responsabilitati prin semnarea contractului de abonament

|Factura de contabilitate este deductibila in totalitate